MANAGER KWALITEIT KINDCONTACT

32 u/pw | Utrecht/thuis



Heb jij als manager oog voor het individu en ben je tegelijkertijd in staat om vanuit
overzicht en samenhang te sturen? Spreek jij mensen aan op hun verantwoordelijkheid en
gedrag én hou je er ook van om samen successen te vieren? Draag jij graag bij aan de
kwaliteit van de ruim 1200 gesprekken per dag die wij voeren? Lees dan snel verder.

OVER DE KINDERTELEFOON

De Kindertelefoon is dé plek in Nederland waar kinderen van 8 tot 18 jaar gratis en vertrouwelijk kunnen praten over onderwerpen die ze niet durven, kunnen of willen bespreken in hun eigen omgeving. Speciaal opgeleide vrijwilligers bieden via telefoon en chat een luisterend oor en helpen kinderen verder. Van verliefdheid tot verwaarlozing en alles ertussenin. Ook heeft De Kindertelefoon een zeer drukbezocht forum waar jongeren elkaar, op een veilige plek, kunnen helpen. Dankzij De Kindertelefoon heeft elk kind in Nederland altijd iemand om mee te praten.

DE FUNCTIE

Als manager kwaliteit kindcontact ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze kindcontactenen voor het proces om ditnog beter te monitoren en borgen. Je coacht circa 28 medewerkers die samen zorgen voor de selectie, opleiding en begeleiding van al onze ruim 700 vrijwilligers. Het team is werkzaam op 7 verschillende locaties. Je bent onderdeel van het managementteam samen met de directeur, manager strategie & projecten en manager bereikbaarheid & locaties. Daarnaast ben je opdrachtgever van een aantal expertise- en projectteams waarin procesverbeteringen worden uitgewerkt en geïmplementeerd.

WIE ZOEKEN WIJ

Wij zoeken een onafhankelijke, daadkrachtige en mensgerichte verandermanager die onze bevlogen professionals coacht op het adequaat in te kunnen blijven spelen op de veranderende vraag van het kind. Onze visie op het kind pas jij toe in het team: uitgaan van zelfredzaamheid, gelijkwaardigheid, eigenaarschap en vertrouwen op eigen verantwoordelijkheid. Je bent in staat om de samenwerking over het land heen te versterken en de werkinhoud te uniformeren met aandacht voor de couleur locale. Je bent benaderbaar en stimuleert een open en veilige werkomgeving. Daarnaast maak je duidelijke afspraken over het gewenste resultaat, de regelruimte en de kaders. Ook kun je opeen duidelijke, prettige en eerlijke manier feedback geven en ontvangen.

FUNCTIE-EISEN

  • Academisch werk-en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring met verandermanagement
  • Sterk in coachend en situationeel leidinggeven
  • Affiniteit met de doelgroepen aantoonbare ervaring met het werken met vrijwilligers
  • Resultaat-, oplossings-en mensgericht
  • Verbinder met innovatief vermogen

WAT BIEDEN WIJ?

  • Een ontwikkelingsgerichte open werkomgeving waarin je bijdraagt aan een maatschappelijk doel
  • Een bruto maandsalaris o.b.v. 36-urige werkweek van minimaal €3.568,98 en maximaal €5.616,78 en overige arbeidsvoorwaarden volgens de cao Jeugdzorg
  • Een OV-kaart voor het reizen naar de verschillende locaties van De Kindertelefoon
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3% en opnamein het pensioenfonds Zorg en Welzijn

SPREEKT DIT JOU AAN?

Stuur dan je motivatie en cv uiterlijk op 19 september 2021 naar vacature@kindertelefoon.nl. Voor vragen kun je vanaf contact opnemen met Roline de Wilde, directeur op 06-8680 8993. De sollicitatieprocedure bestaat uit twee gespreksronden (22 en 27 september) en een arbeidsvoorwaardengesprek (28 september). Een opdracht maakt deel uit van dit traject.

 

Hé, welkom!

We plaatsen cookies om de website goed te laten werken én te verbeteren, niet om jou te volgen. Meer weten? Klik hier.